loading...
جک روز
مصطفی قنبری بازدید : 6 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

داریم راز بقا می بینیم

پرنده داره تخم گذاشت

دوستم می گه : چه جالب یعنی الان تخم گذاشت؟

پ نه پ جیش کرد به صورت بسته بندی شده !

 

 

 


با دوستم رفتیم بام تهران

یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین می رفت

دوستم می گه : اگه این کشه پاره بشه یارو بخوره زمین داغون می شه نه ؟

پ نه پ می خوره زمین هوا می ره نمی دونی تا کجا می ره

 

 

 


دارم کرکره مغازه رو می کشم پایین

یارو می گه : داری میبندی ؟

پ نه پ گرمم شده دارم با کرکره خودم رو باد میزنم

 

 

 


به دوستم می گم : فن رو چرا روی سی پی یو نذاشتی می سوزه ها

می گه : یعنی باید بذارم ؟

پ نه پ چه کاریه این همه هزینه کنی هر ده دقه یه بار سه چار بار فوتش کنی حله

 

 

 

تصادف کردم دست و پا مو گچ گرفتن رو تخت بیمارستان ولو شدم

 

رفیقم اومده می گه : خیلی صدمه دیدی؟

په نه په یکم فقط سرم درد می کرد گفتم کار از محکم کاری عیب نمی کنه دستو پامم گچ بگیرن یه وقت درد نگیره !

 

 

 


می خوایم بریم بیرون به دوستم می گم : برنامه اتوبوسا رو چک کن

می گه : یعنی با اتوبوس بریم؟

پ نه پ  می گیم از کاخ سفید هواپیمای اختصاصی بفرستن واسمون

 

 


سوار ماشین بودیم یه موتور با سرعت دویست تا از کنارمون عبور کرده

رفیقم داشت با موبایلش ور می رفت ندیدش

می گه : این چی بود رفت موتور سنگین بود؟

پ نه پ میگ میگ بود

 

 

 


با داداشم رفتیم بیابون

بهش کارد دادم در کنسرو لوبیا رو باز کنه

می گه : یعنی می گی با چاقو بازش کنم؟

پ نه پ راست کلیک کن روش اوپن ویت بزن با مدیا پلیر بازش کن

 

 


یه گوسفند خریده بودیم بسته بودیمش به درخت که قربونیش کنیم

دختر خالم اومده می گه : آخــــــی می خوان این طفلی رو بکشن؟

پ نه پ کار بد کرده بستیمش به درخت درس عبرتی باشه واسه بقیه ی گوسفندا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر در کدام موضوع مطلب قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 791
  • کدهای اختصاصی

    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید